správa webových stránek
Publikováno 08.12.2012 v 23:31 v kategorii Novinky, přečteno: 85x
Co-citation, kocitace, paralelní citace
Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz
Video Co-Occurrence
Zpětné odkazy, anchor text
Dlouhou čas byly (a stále budou) základem seo, nebo spíše, faktory působící na evaluaci webu a dohromady i jeho místo ve výsledcích vyhledávání, linkbuilding, klíčová slova, anchor text, důvěryhodnost. Ve běžném pojetí linkbuildingu se opíráme o anchor text hlavně. Na druhé straně dnes už bude jasné, že váha anchor textu v odkazech ztratil svou cenu - ověřený skutečnost. Vliv anchor textu se snižuje z příčin jeho jednoduché manipulace a google se snaží takto omezovat vliv optimalizačních technik. Máme možnost objevit, že google klade v první řadě největší důraz na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, kocitaci. Dělat zpětné odkazy je těžké, lidé (možná) pochopili, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.